Alles

Ontvang ik een factuur voor de opvang?

Ja, maandelijks ontvangt u van ons een digitale factuur in ons ouderportaal. Op deze factuur staan de kosten gespecificeerd. Tevens staat op de factuur welke kosten in aanmerking komen voor kinderopvangtoeslag.

Ontvang ik een factuur voor de opvang?2020-03-04T10:29:02+00:00

Hoe betaal ik voor de opvangkosten?

Op de plaatsingsovereenkomst staan de maandelijkse kosten vermeld. Jaarlijks ontvangt u eind november een overzicht voor de kosten van het jaar daarna. De kosten worden maandelijks op of rond de 5e van de maand van uw rekening geïncasseerd. Hiervoor tekent u een machtiging automatische incasso bij de overeenkomst. Wenst u geen gebruik te maken van

Hoe betaal ik voor de opvangkosten?2020-03-04T13:18:46+00:00

Moet ik de plaatsing zelf opzeggen als mijn kind 4 jaar wordt?

De plaatsing wordt automatisch beëindigd op de dag dat het kind 4 jaar wordt. U kunt er voor kiezen om het kind langer op het kinderdagverblijf te laten omdat de verjaardag bijvoorbeeld vlak voor of in een vakantie valt. Hiervoor moet u wel een verzoek indienen bij de planning.

Moet ik de plaatsing zelf opzeggen als mijn kind 4 jaar wordt?2020-03-27T13:54:45+00:00

Hoe kan ik mijn plaatsing (gedeeltelijk) opzeggen?

Om uw plaatsing op te zeggen stuurt u een bericht naar planning@herdertje.nl of via het ouderportaal. Opzeggen kan op iedere gewenste dag van de maand. Bij een beëindiging dient u rekening te houden met een opzegtermijn van één maand. U plaatsing wordt beëindigd één maand na ontvangst van uw opzegging, of op een latere datum

Hoe kan ik mijn plaatsing (gedeeltelijk) opzeggen?2020-03-04T13:18:21+00:00

Hoe kan ik mijn plaatsing wijzigen?

Om uw plaatsing te wijzigen stuurt u een verzoek naar planning@herdertje.nl. Een wijziging kan bestaan uit een uitbreiding, een wijziging of een vermindering van dagen. Bij een vermindering van dagen dient u rekening te houden met een opzegtermijn van één maand. Ook kunt u een wijziging doorgeven via het ouderportaal.

Hoe kan ik mijn plaatsing wijzigen?2020-03-04T10:33:53+00:00

Kan ik mijn kind ook een extra dag brengen?

Ja, u kunt één of meerdere extra dagen afnemen. Afhankelijk van het aantal kinderen op de groep kan uw kind extra geplaatst worden. U vraagt de extra opvang aan via het ouderportaal en ontvangt vervolgens een factuur voor de extra afgenomen dag(en). Of u kunt via het ouderportaal met uw opgebouwde ruiltegoed gebruik maken van

Kan ik mijn kind ook een extra dag brengen?2023-04-05T13:42:30+00:00

Wanneer kan ik mijn kind aanmelden?

U kunt uw kind kosteloos aanmelden via onze website. Dit kan op elk moment, ook al voor een ongeboren kind. Afhankelijk van de wachtlijst zullen wij een plaats aanbieden als dit mogelijk is.

Wanneer kan ik mijn kind aanmelden?2020-03-27T13:54:11+00:00
Ga naar de bovenkant