Onze medewerkers; 'de kracht van Kinderopvang 't Herdertje'
Ons team bestaat uit de meest professionele, liefdevolle en toegewijde pedagogisch medewerkers, die passie hebben om met kinderen te werken. Onze kracht? Pedagogisch medewerkers die bijna 30 jaar bij ons werken.  

Naast dat de pedagogisch medewerkers de benodigde papieren op zak hebben en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), kijken wij verder dan dat. Wie is de persoon achter de pedagogisch medewerker en wat zijn haar kernkwaliteiten en hoe kan Kinderopvang 't Herdertje dit binnen haar organisatie inzetten zodat de zij op de juiste plek met plezier werkt.

      

Selectieprocedure
Geschikte sollicitanten krijgen altijd één of meerdere gesprekken met de (locatie)managers om vervolgens een dag mee te lopen op de locatie. Zo krijgt de sollicitant een goed beeld waar 't Herdertje voor staat en hoe wij dit in de praktijk willen uitvoeren. Ook wij krijgen een goed beeld of de sollicitant past bij onze organisatie.

Zodra de gesprekken en het meelopen succesvol zijn volbracht en wij de VOG van de sollicitant in goede orde hebben ontvangen, net zoals twee referenties, kan de sollicitant op een groep van Kinderopvang 't Herdertje werken.

Het team achter de medewerkers op de groepen
De taak van het team achter de medewerkers op de groepen is te zorgen dat de zij alle aandacht hebben voor de kinderen op de groepen. Bij 't Herdertje op kantoor werken drie locatiemanagers, een pedagogisch manager, een planningsmedewerker, een financieel medewerker, een HR adviseur en iemand en communicatiemedewerker. 

Locatiemanagers
De vier locatiemanagers zijn eindverantwoordelijke voor de dienstverlening op de locaties. Daarnaast zijn zij naast de pedagogisch medewerkers op de groepen hét gezicht van de locaties en het aanspreekpunt voor de ouders.

Operationeel directeur
Naast alle kantoor medewerkers is er een operationeel directeur die zorgt dat de medewerkers van 't Herdertje zo goed mogelijk de aangeboden diensten kunnen uitvoeren. 

Ga naar boven