Kritisch zijn om kwaliteit te kunnen blijven leveren
Bij Kinderopvang 't Herdertje is kwaliteit een basiselement, dat mag u als klant toch verwachten van een kinderopvang organisatie. Of het nu gaat om de locaties, de inrichting, het materiaal, het pedagogisch beleid, de medewerkers, de communicatie et cetera. Wij werken iedere dag hard om kwaliteit te kunnen blijven leveren.

Klanttevredenheidsonderzoek
Kwaliteit zien wij als een continu proces. Dat betekent dat wij telkens kritisch kijken naar ons productaanbod, diensten en service. Dit doen wij met u de klant, met onze oudercommissies en met elkaar. Eén van de middelen die wij inzetten is een klanttevredenheidsonderzoek. De feedback van de klant is waardevol voor ons, zodat wij onze diensten kunnen blijven optimaliseren.

Heeft u opmerkingen, vragen en/of aanvullingen? Stuurt u dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij helpen u graag verder.

Ga naar boven